lördag 27 november 2010

Storebror.

Storebror Simon.
Han är killen jag verkligen ser upp till.
Jag älskar min storebror mest av allt.
Det finns ingen som kommer kunna ta den platsen från mitt hjärta.
Han betyder så otroligt mycket för mig, och han finns alltid där för mig om det skulle vara något
dag som natt.
Vilket känns så otroligt bra att det finns någon som man vet alltid bryr sig.
Han är min storebror, och det är jag stolt över.
Detta säger jag inte för att "skryta".
Jag tycker min bror är riktigt grym, han är helt fantastisk!
Det är så jävla tråkigt att du flyttat.., men det är smällar man får ta. 
Men de stunder då du väl är hemma är så bra! 
Du livar upp allt jätte mycket och får alla att skratta.
Vi saknar dig här hemma.
Glöm aldrig bort att lillasyster alltid kommer älska dig Simon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar