lördag 27 november 2010

Färjestaden.

Dagen har bestått av bussresa och match.
Inte varje dag man är på Öland ju, kändes som bussresan dig var JÄÄÄTTE lång verkligen. Men fram kom vi. Och vi spelade en match. 
Nu är jag hemma, ligger i sängen. Lyssnar på Melissa Horn och har precis pratar i telefon.
Ska sova snart, imorgon ska jag upp kl 6 för att åka till min lilla prins och leka av mig tills vi ska på julbord.
Tyvärr så blev de förlust idag, men vad gör de. Vi kommer igen nästa match brudar!
Vi vet att vi kan bara vi vill.

Annars har jag inte gjort så mycket alls idag.
Slog i ryggen på matchen så har skapligt ont, sen har jag ont där jag opererade mig för ett år sen. Känns som ärret ska sprängas ;o
Men det går väl över tills man gifter sig eller något. haha .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar