måndag 8 november 2010

ett leende, och du gjorde min dag.

Träffat värdefulla vänner idag, fan vad jag tycker om er. Och ni vet vilka ni är.
Träningen gick skit, men det ska jag sova bort nu..

Iallafall, dagen har varit rätt skönt. Jag hatar matte men det har jag sagt tusen gånger tror jag.
Har grubblat som fan på hur jag ska göra i helgen.
Bella ? Jkpg ? Eksjö ? Milli ? Susanna ?
Ska iallafall INTE sitta hemma i helgen, är spellediga och det är inte varje helg vi är det. Så något ska det hittas på, men lite alkoholhaltiga drycker tror jag. Mums !
Ska sova snart tror jag, upp vid 6 imon, lockar inte mig ett skit..
Men ja, hade hoppats på att få sovmorgon på onsdag, men nej nu ska jag jobba ! Bra med pengar men det blir tidigt imorgon då.

Nu ska jag tända lite ljus, säga godnatt till min älskade pappa och sen ska jag sova.
Godnatt.

det gör ont ibland.
du är så jävla kall, sluta med det. 
Fjant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar