fredag 5 november 2010

farmor & farfar - de som har hjärtan av guld,


SAKNAR MIN BEBIS :(

Ge mig början av sommaren igen.
Sol, bad, kroatien, fotograferingar, fester, jobb och en schysst kropp.
Men ja, sånt man får jobba på och längta till nästa sommar.
Hoppas på att vintern går fort så det snart är sommar igen..
Men jag måste vara ärlig att det skulle inte vara fel att åka upp till fjällen en vecka och bara njuta av skidåkandet tillsammans med min bror och mina kusiner, farmor och farfar.
Saknar dom åren då vi alltid åkte upp tillsammans, pappas systers familj, våran familj och såklart mina älskade farföräldrar.
Helt sjukt, jag har snart inte träffat farmor och farfar på.. 6 månader tror jag. Vill åka till dom och bara tillbringa massa tid hos dom.
Älskar att sitta i köket och spela kort med farmor och farfar, dricka en kopp te och bara prata!
När jag var pytteliten så berättade farmor alltid en saga för mig innan jag somnade, när de bodde här nere i Österbymo och vi var hos dom efter skolan, på helgerna och så fort dom skulle göra något kul.
Jag älskar min farmor och farfar till tusen. De är de finaste människorna som finns, och jag kan inte tänka mig ett liv utan dom. De är för fina för att få lämna jorden, men det ska dom inte göra på många år hoppas jag..
Minä rakastan sinua.

Nu ska jag sova, har match imorgon.
Godnatt
PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar