onsdag 17 november 2010

falsk

Du är så falsk, ful och äcklig.
fyfan rent ut sagt, dig vill jag inte ha med att göra mer :)
men jag förlorar ju som sagt inget på det heller, det är nog mest du som gör.
haha.. tycker nästan synd om dig.

ska ner till lyan nu. Men först tvätta pappas bil ;o shit, jag har nog blivit sjuk..
Har haft konstant huvudvärk i 2 dagar nu ! Fattar inte vad det är för fel.
Men ja, fårse om det blir träning imorgon. Hoppas på det !
Osäker på om jag kan vara med på matchen i helgen, kommer inte in till stan på något sätt och det går INtE att lösa :(
Hade på prov på körskolan idag, tror fan det gick bra (för o inte ha pluggat), det var två frågor jag inte kunde. Men ja, G får jag nog!

Ska umgås med min bästis & annat snyggt folk nu !
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar