onsdag 10 november 2010

en tår, eller ska jag le ?

gammal bild., långt hår igen ;o ?
Jag testade att få ett leende på läpparna.
Jag saknar min bros så in i helvete.
Bella har jag inte umgåtts med på..., flera månader. Bara hon och jag.
Känns om som vi har tusen saker att prata om.
Men på lördag åker jag kanske ner till henne för att få prata av mig och festa.
Men vi fårse, har inte alls bestämt min helg än.


Har umgåtts med Milli hela kvällen/eftermiddagen, har varit nere på Lyan och snackat med Lottie och träffat härliga människor !


Jobbade ju idag också, det var INTE kul att gå upp kl 04.45 idag kan jag säga er..
Men pengar är pengar, och det är ju bra att ha.
Imorgon blir det en rätt lugn dag, ska klippa mig sen så ska bara ta det lugnt !
Ska SOVA imorgon när jag kommer hem, helt galet vad trött jag är.
Därför så ska jag stänga av datorn och sova.
Klockan ringer kl 06.00 imorgon, så dags att sova.
Godnatt snyggingar :D



lev din dag som den sista, imorgon kan vara slutet.
jag kommer älska dig föralltid, på ett eller annat sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar