onsdag 3 november 2010

Min nya tatuering !




Jag har gått igenom den värsta smärtan i hela mitt liv, okej nu kanske jag överdriver.
Detta gjorde inte lika ont som före/efter att jag opererade mig.
Men det gjorde ont. Framförallt på högersidan, är ju både högerhänt och jävligt kittlig.
Han sa att man har mer nerver på högersidan (om man är högerhänt) är man vänsterhänt har man mer nerver på vänstersida, men det kanske inte stämmer hos alla ! Men så sa han iallafall.
Så det kittlades och gjorde mycket ondare på högersidan, ryggraden gjorde också ganska ont. Men vänstersidan av ryggraden kändes inte !
Men jag är riktigt nöjd över den, vet att "arvostamaan" ser snett ut på bilden, men det är det inte i verkligeheten.
Men det var faktiskt häftigt, trodde aldrig att jag skulle göra den. Var jätte nervös och spänd så trodde jag skulle balla ur, men nej. Jag gjorde den, och det är jag glad över.
Kollade ju som sagt stavning osv väldigt noga innan jag gjorde den, frågade pappa, faster och farmor och alla sa lika dant ! Eftersom alla tre är finnar så litar jag på dom, sen så har jag kollat lite själv också. Men jag kan vara ärlig med att säga att jag var rädd för att det skulle vara felstavat.

JAG ÄR EN GLAD Tjej NU !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar