lördag 30 oktober 2010

vart jag ska börja ?

Vet inte alls vart jag ska börja.. men fyfan vad lycklig jag är nu !!
Tjejerna i laget är så SJUKT JÄVLA grymma så det finns inte.
Både utanför planen och på planen är de så otroligt brabrabra!
Finns inga ord för dagens match, den var grym.
Dagens match spelades mot Hovshaga AIF, med andra ord serieledarna!
Jag tror eller jag vet att vi chokade dom rejält med vårat spel idag. De kom med en inställning " Dom ligger sist, detta tar vi hur lätt som helst"
Men nej det gjorde dom inte, vi fick in första målet vilket gjorde dom frustrerade och nervösa.
Vi spelade nog faktisk inte alls bort oss mycket denna match. Alla gick in med inställning " nu jävlar ska vi visa dom " och det gjorde vi också. Och det fick dom känna på!
Matchen slutade 5-5 i förlängning så vi fick en poäng vilket är bättre än inget.
Men detta kändes som en seger för oss, bästa matchen vi gjort denna säsong lätt!
Vi blev utsatta för två utvisningar, men det gick bra !
Hovshaga fick en utvisning.
Men vi gjorde en riktigt bra match, och jag tror att ALLA i laget är riktigt nöjda med matchen för det är iallafall jag!
Nu ska vi fortsätta kämpa lika bra som denna match!

Hovshaga åkte hem med sura miner och sa "Dom var skitdåliga, och sargen var ett skämt."

haha, tack tjejer för att ni gjorde min lördagskväll till en bra kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar