söndag 10 oktober 2010

min uppdatering suger.

jag vet, min uppdatering suger något grymt!
Men iallafall, igår så förlorade vi..
Så maja och jag drog hem till mig och tog en,två,tre och lite fler cider och drinkar för att sorgen efter förlusten skulle kännas lite bättre :) Och vi hade riktigt roligt också!
Var roligt att få umgås med den tjejen!

Idag har jag inte gjort ett skit, mamma och pappa kom hem med grejer från Ullared till mig. Visar bild på det imorgon! Var med Milli, Jesper, Frallan, Fanny, Petter och Erik och kollade på film och tjatade ikväll med, trevligt.
Imorgon blir det ingen träning för min del heller, ska till tandläkaren i Linköping så hinner nog inte hem tills dess. Men på torsdag blir det förhoppningsvis en riktigt skön träningen med fys! Det behövs, så imorgon blir det en springtur sen gymmet !
Bilder från helgens match! 
höhöö, jag är #15 ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar