lördag 16 oktober 2010

Linköping & skräck..

inte uppdaterat på 2 dagar, vilket beror på att jag har haft mycket annat för mig. Tillbringade fredag kvällen/natten i Linköping, var ute och käkade och hade roligt! Mycket skratt blev det.
Idag har jag, Susanna, Tapper och Adam varit och badat i badhuset. Mycket trevligt.
Käkade på hmhm igår och idag satt vi typ 2 timmar på donken ! haha , jävla tomte alltså... äcklig gubbe.
Äter andras rester, var nog det vidrigaste jag set.. undra om vårat var gott ? haha.
Haft en riktigt trevligt och rolig fredag och lördag, det kunde inte ha blivit bättre! Eller jo det hade det kanske ha blivit, men det är inget vi ska gå in på :D haha !
Kallt som fan var det att åka moped hem igår iallafal... never again!
Susanna och jag var inne och beställde våran lilla "hemlis" idag, så fint kommer det bli! Får den om 1 vecka ungefär ! åh vad jag längtar.
Har satt upp bilden på mig och susanna över min säng idag med, det vart väldigt fint.
Forever and always my soul sister, i love you.

Nu är det bara.. 4 dagar kvar sen åker vi till Stockholm/Uppsala för att umgås med min bror och bara leva livet :)

Kollade på idol med tända ljus, fruktsallad och en massa mys förut.
Har kollat på skräckfilm ikväll med Susanna.... tur att jag inte sover ensam! hade aldrig kunnat sova då.
Fraglie såg vi, bra film faktiskt.. dock så är hah en person jävligt ful. Typ som mostret på stadsfesten, behöver jag säga mer ?
Tycker dock synd om tjejen., men ja kolla på den :)
Nu ska vi lägga oss och kolla på the grudge 2 sen så ska vi försöka sova!
Imorgon har jag match ska bli kul !

Godnatt, pusss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar