fredag 22 oktober 2010

Hos min bror

Sitter hos min bror nu, han har jobbat idag och susanna och jag har städat HELA hans jävla lägenhet.
Fyfan vilken tid det tog.
Gick upp vid kl 7 för att säga hej till mina kusiner och min faser, sen gick Simon med dom till skolan och han jobbade då med ! Så Susanna och jag sov till kl halv 10-10 och då gick vi upp och käkade sen städade i 4-5 timmar. Och då har vi inte städat hallen eller toan från grunden. Men allt annat har vi gjort så noga det bara går.
Resultatet blev hur fin som helst! Ser ut som en ny lägenhet.
Det enda han behöver ha är en damsugare... ganska tråkigt att soppa upp allt dam. Det kommer bilder på hur det ser ut sen!

Simon och mina kusiner kom hem runt kl 3 från skolan och då drog vi oss ner på stan för att kolla lite sen hem och göra tacos. Mysigt!
Så nu sitter vi här, Simon stryker sina kläder (händig man?). Fast man får faktiskt ett litet härligt skratt när man kollar på honom när han stryker, HHAAAH. Det ser inte ut att vara allt för lätt för honom ! Snygg ställning oså med ;)
Han är ju så sjukt noga med sina kläder så det tar lite tid att stryka för honom.

1 kommentar:

  1. Du verkar ju ha det jätte bra hos din bror :) gå gärna in på min blogg och svara på frågan om dina framtidsplaner :) kram.

    SvaraRadera