onsdag 13 oktober 2010

Godnatt va ?

Ska nog faktiskt sova snart.. även att klockan bara är 20.39 för att vara exakt!
Eller kanske lägga sig och läsa lite eller ringa bror ? fast han har nog Justus eller så tränar han har jag för mig. Aja jag vet inte!
Iallafall, min tatuering är på g nu. Killen som ska tatuera den kollar på den någon dag i veckan sen så ska vi komma överens om pris och tid. Så det blir nog av snart hoppas jag!
Har städat massa idag faktiskt och gjort nytta. Nu skulle det bara vara perfekt med lite sällskap som man kan krypa ner brevid, men nej något sånt har jag inte :) och jag klarar mig mycket bra utan det med.
Om en vecka är väskan packad, och allt klar för då bär det av till Simon i 4 dagar. Gud vad kul det ska bli.

hur känns det egentligen?
att sticka kniven i någon och vrida om.
att mörda någon inifrån.
hur känns det egentligen?
att sparka på någon som ligger ner.

1 kommentar:

  1. att spotta på någon som egentligen behöver hjälp.
    ja,hur känns det egentligen?
    att vara ett sånt svin som du..


    så otäckt sant. men så bra.
    be strong jenny! <3

    SvaraRadera