söndag 31 oktober 2010

Promenad & herrmatch .

Har hittills hunnit med att äta en riktigt nyttig frukost och tagit mig en promenad!
Nu återstår det att käka lunch med mamma och pappa, sedan ska jag åka in och kolla på herrarna tillsammans med underbara Maja Lundmark !
Hoppas att även de tar poäng idag.

Kollade på en ganska rolig och hyfsat bra film igår shes out of my league hette den.
Fast jag var sjukt trött igår så jag kollade faktiskt inte klart på hela igår kväll, men kollade på resten i morse när jag vaknade.

Ska snart hoppa in i duschen sen hitta något vettigt att ha på mig var det tänkt.

Min bror kommer hem ikväll, ska bli roligt att få träffa han och Bella.
Blir nog bara att ta det lugnt och mysa lite.
Imorgon ska Milli och jag till Lkpg, ska hämta ut min och Susannas lilla hemlighet sen så blir det väl att umgås med lite folk och på kvällen träna !

1 kommentar: