tisdag 12 oktober 2010

att du inte kan se..

Sussi och jag ska sova nu snart. Har ju sovmorgon imorgon, men måste upp med Susse eftersom hon ska åka tidigt ;) men det får gå för denna gång!
Iallafall, imorgon är det träning för min del igen. Ska ta mig en riktigt lång spring tur, hoppas att orken håller i lika bra som sist.

Säger godnatt för min del nu.
känner att dessa två helgen framöver kommer bli riktigt bra!
Om nästan en vecka sitter jag hos världens bästa storebror i Uppsala och njuter lite utav att det kommer bli staden jag bor i om ca 1,5 år lite mer kanske. Men fan vad jag längtar.
Susse och jag har en lite grejj på gång också, hoppas det går som det ska med. För det skulle vara så fantastiskt.

Tänk om du kunde se, eller iallafall känna av det lite. Men nej, du är så jävla kall. Vilket stör mig något grymt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar