tisdag 27 juli 2010

Sol, bad & drinkar !

Det är var dagarna och kvällarna består av ! :) eller vi hoppat festandet en kväll men det var det värt så man fick sova lite!
Allt är verkligen toppen skulle kunna stanna hur länge som helst, men jag vill hem för jag längtar ju faktiskt efter en del saker. Något som inte finns här som jag hade velat ha är oboy, annars är all man och sånt kanon gott.
Dock så märkte jag förut att jag tror jag glömt sladden till laddaren hemma på sängen? annars så ligger den i väskan men jag hittar den inte får ta och leta lite till sen.
Barnen som bor här är så fantastiskt underbara, de kommer bli saknade när vi åker hem.
Bella och jag var ute själva igår och tog några drinkar, mysigt och behövligt!
Nackdelen med att gå ut är väl att de spelar så KASS musik, bara på deras språk typ och det är inte så roligt då.
Handlade massa kläder igår, billigt och bra!
Nu blir det att lägga sig på balkongen och steka tills Bella har jobbat klart och vi ska äta frukost !
Hoppas ni har det bra hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar