fredag 2 juli 2010

Sjön.



Ska ut på sjön med världens bästa Imilia idag.
Väldigt mysigt.
Ska åka vattenskidor, ring, äta gott, lyssna på musik, BADA, solka och bara ta det lugnt :) Gillar dessa dagar, så man verkligen inte behöver göra något, eller vad tycker ni?

Men det finns något som är ännu bättre, det är bara 19 dagar kvar till jag åker till Kroatien. Tiden går så sjuuuuukt fort fattar inte. Och nästa helg är det Country festivalen sen är jag bara hemma en helg till ;o Kommer längta ihjäl mig efter framförallt bror, Milli, mamma & pappa. Men det bästa är att jag får spendera lite mer än en vecka tillsammans med underbara Izabella Backlund, som råkar vara min brors flickvän. Vilket gör att det blir liiiite bättre :)
Kommer bara bli chill där nere, sola & shoppa på dagar sen fest på kvällarna :D Wooho vad vi ska leva livet där nere. För när jag kommit hem drar jag utomlands igen efter lite drygt 1,5 vecka.
Så men detta vill jag säga att min sommar kommer vara/bli/är FANTASTISK !

2 kommentarer:

  1. Gumman, det kommer bli toppen!:D Längtar så sjuukt mycket. Men dagarna verkar glida förbi så snart är väl den dagen också kommen(: Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. ja den är nog det ;d Men vi ska leva livet en hel vecka där nere ! ska bli så gryyymt nice. älskar dig

    SvaraRadera