måndag 2 augusti 2010

hemma- lycka !

kom hem vid 3 inatt ungefär.
Simon och Bobby kom och hämtade oss på stationen, drog till donken och käkade eftersom vi inte hade ätit på 12 timmar. Sen åkte vi hem och pratade igenom veckan med Bellas föräldrar och lite sen tog jag en lååång dusch och gick o la mig. Det var skönt.
Resan har varit helt kanon, om man bortser från alla äckliga killar ! haha..
fyfan alltså, ingen respekt alls. Fattar inte vad ett nej är, men nu är jag hemma så det är ingen fara.
Har varit en kanon resa faktiskt, massa sol och fått lite brun färg iallafall.

Bilder och allt kommer när jag är hemma ikväll, för jag sitter inte på min dator nämligen. Så ni får se hur fint det var där.
Sitter och väntar på att mamma och pappa ska komma och hämta mig så vi ska dra en sväng på stan sen så ska vi ut och käka med Bellas familj :)♥
Saknar mamma och pappa något grymt mycket !!!! och min lilla Milli med.. /:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar