söndag 18 juli 2010

3 dagar kvar sen åker jag ;o


Vårbild !

Godmorgon :)
Idag är det bara tre dagar kvar sen åker jag till efterlängtade Bella, gud så underbart det ska bli att komma iväg från allting ! Få tankarna på annat och bara leva livet i lite drygt två veckor.
Dessa tre dagar kommer dock bestå av jobb, men det gör ju ingenting. Eftersom jag får en ganska bra lön sen, måste bara sätta mig och skriva mina timmar ikväll och sen måste jag städa det sista och sen så ska jag börja packa nu vilket kommer gå KASST tror jag för jag är sämst på att packa.. haha.
Men det går som det går, ganska trött idag btw somnade runt kl 4 sen så kom Simon och Jocke hem vid halv 6 på natten/morgonen och självklart har jag fönstret öppet och de var inte direkt tysta av sig. Men fick iallafall en ordentligt sovmorgon, sov till 12 nästan :)

Ne nu måste jag packa, hörs sen. Pusss babes ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar