onsdag 21 juli 2010

Kroatien snaaart !

Dagen har varit kanon, massa sol så har fått en ful solbränna efter linnet jag arbetade i idag menmen så är det. Det lär ju faktiskt gå bort eftersom jag ska utomlands nu! Är taggad till tusen dock ganska nervös inför resan, eftersom jag inte är den personen som älskar att prata engelska men så är det ibland. Måste man så kan man !
Fotograferade lite idag med, hann inte göra allt som jag skulle idag. Skulle ha träffat Milli men hon kommer imorgon på morgonen och ger mig en bamsekram innan jag åker och det kommer behövas för henne kommer jag saknar extremt mycket !
Nu lär det ju inte bli mycket bloggade de närmsta tre dagarna, imorgon hinner jag nog slänga in ett inlägg innan jag och Simon åker ner till Jönköping för att gå på stan och sen har jag lovat att åka inlines med David och efter det ut och käka med hans tjejs föräldrar, mycket mysigt!
Kände att det blev mycket text nu, men måste passa på nu eftersom jag inte har tillgång.
Och sen ryktas det om att det är skumparty när jag kommer ner till Kroatien samma kväll, det kommer bli grymt !
Nej, nu måste jag sova ska upp skapligt imorgon.
Men det bästa med dagen måste jag säga var din röst.
godnatt :) ♥




2 kommentarer: