lördag 17 juli 2010

Just nu.




Cambilder, as dåliga I know !
Bakar jag och Anna faktiskt chokladkakor, eller som andra säger negerbollar men jag säger faktiskt inte det. Fråga mig inte varför, men så är det bara har alltid sagt det och kommer nog förmodligen alltid att göra så nu vet ni det ! haha..
Kollar på två filmer ikväll, kopps och the notebook. Älskar the notebook, så hilma vacker så det finns inte, kärlek på den !

Annars har jag faktiskt städat ett helt hus idag, bara liiiite kvar som jag ska göra imorgon men det kommer gå fort bara torka golven och det tar ju ingen tid.
Men jag ska ta en grymt skön sovmorgon imorgon, om det inte är allt för fint väder så att mamma och pappa vill ut på sjön. Men det känns inte som det är stor risk att det blir kanon väder idag.
Övningskörde idag när det var som värst ute, fyfan ! men det gick bra :)
Nu blir det chill och skitsnack med Anna.
Skriver kanske något litet onödigt inlägg när jag kommer hem inatt någon gång!

Pussss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar