tisdag 20 juli 2010

Fotokväll :)

Haft en kanon kväll tillsammans med en god vän och fotat lite.
Resultatet ser ni neda, är faktiskt nöjd. Detta är några av dom bästa bilderna ;b imorgon kommer det fler från både idag och imorgon !
Kommer nog bli finare imorgon tror jag, tror vi drar en kväll till då. Dock inte lika länge eftersom det är sista kvällen jag träffar mamma och pappa innan jag åker till Kroatien, men fan vad jag kommer må där nere ! wooho, ska verkligen njuta varje sekund av värmen & drinkarna!



Somnar nog gott inatt, just nu är allt så sjukt bra!
Godnatt ♥

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, bakgrunden och du är ju så otroligt vackra. skulle däremot tipsa dig om att ställa ner iso-talet lite för de bilderna du har lagt ut på facebook är ganska brusiga. fin blogg och du tar massor bra kort :)

    SvaraRadera
  2. Vet att bilderna ser brusiga ut,. det är för att jag gjort skärpan starkare vilket blev för mycket :P men orkade inte ändra det :)
    Men tack ! :D

    SvaraRadera