tisdag 13 juli 2010

saknad..


tror faktiskt aldrig jag börjar lära mig att vara ärlig mot mig själv nu.
Mamma och pappa har varit borta i.. 5 dagar snart, och jag brukar faktiskt inte sakna dom så mycket som jag gör just nu.
Imilia, som ni vet är min bästa vän. Henne saknar jag alltid, just nu sitter hon på en fin restaurang med sin mamma,pappa, och mor & far föräldrar och äter något riktigt gott. Annars så lovar jag att hon sitter på hotellrummet och kollar på film och äter godis, för det är ganska likt henne.
Min lilla bebis, han som är som en lillebror för mig saknar jag. Han är min favorit!
Men jag saknar en person som jag hoppas att jag kommer få se nästa torsdag innan jag åker till Kroatien, och jag kommer krama honom en massa. Oscar är det, och jag vet att just nu har han ätit något riktigt gott och sitter nu och tittar på tv eller film :)
Izabella kommer jag få träffa nästa vecka, och jag kommer börja gråta när vi står och håller om varandra, för dig saknar jag gryyymt mycket tjejen.
Skulle kunna räkna upp hur mångas om helst..
Sebban, är en filur i mitt liv som jag saknar också..
Frida, Viktoria, Ida, Towe, Carro, Emelie och massa andra saknar jag med. Och jag ska hinna träffa de innan jag åker, iallafall några.

Annars är allt rätt okej nu faktiskt. Jobbar och allt bara flyter på.
Det var country i helgen, vilket inte kunde blivit bättre! Min vänner är fantastiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar