onsdag 13 januari 2010

Punktering.nu

Jahaja. Dagen var kanon bra. Förutom när vi skulle in till Tranås jag och min bror.
Vi var lite mer än halvvägs till Tranås så låter det konstigt och massa.., vi förstod att det var punktering han fått på bilen. Så vi stannar, sätter på ett nytt däck och tänkt åka. Men som tur är kollar simon dämparen så att den inte var sönder och självklart var den det. Så vi kom ingen vart. Det var alltså den som gjort så att vi fått punktering.
Så ja, missade en match men det går väl fler tåg hoppas jag. Iallafall min morbror och kära far kom och hämtade oss. Så bilen står nu på min morbrors jobb. Men en smartskaft som skulle åka mellan Simons bil som stod på släpet och diket hade säkert 2-3 m att åka på och han kör ner i diket. Så vi var tvungna att hjälpa honom upp innan vi kunde åka. Men nu är vi hemma :D

Hanna och jag har bestämmt vårat vad nu. Den som bryter något får böta 50 kr varje gång.
Detta får vi äta / inte äta.
Kommer dock inte äta mycket av detta alls. Nyttig på g (Y)

godis, ostbågar, chips - inte alls
popcorn, tacochips, naturgodis, glass - när man vill / sällan
kakor, efterrätt - en gång i veckan eller inte alls.

Och envis som jag är ska jag klara detta. Men det kommer bli svårt. Men vi får se hur mycket det blir i böter som vi sedan hittar på något roligt för.

Ska sova för APU-platsen väntar på mig kl 07.00 imorgon :d godnatt !
köpte en jätte fin klänning idag som ni får se bild på imorgon :D

4 kommentarer:

  1. nästan så att jag går med i ert vad! :D

    SvaraRadera
  2. Det lät bra :D det är jobbigt men jag ska klara det !

    SvaraRadera
  3. så klart du klarar det! du klarar allt du vill med din envishet och vilja! :b

    SvaraRadera
  4. haha, jo jag hoppas att jag gör det :d <3

    SvaraRadera