måndag 4 januari 2010

perfekt.

längesen nu., vet inte hur det kommer sig ! Men har bara inte haft tid. Har varit med mina fantastiska vänner mycket nu.
I fredags vaknade jag och Milli upp hos Carro. Bakfull som aldrig förr.
Fast jag var den enda som slapp spy vilket var riktigt skönt.
Milli och Carro var det dock synd om, nästan iallafall ! haha
På kvällen badade jag, Viktor, Erik, Ante och Milli tunna :)
Det var toppen och mycket trevligt !
I lördags åkte jag och Milli med Ante och Erik i Asbybacken. Har som roligaste tillsammans med er.
Igår kom min lilla favorit hit för att leka, vi skulle vara barnvakt hela dagen.
Milli kom och lekte med Emil. Var ute och åkte pulka och lekte lite :)
En otroligt bra människa kom senare också! Väldigt mysigt !
Du är bra, glöm inte bort det.

Nu vet ni varför jag inte haft så mycket tid till att blogga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar