tisdag 5 januari 2010

äsklings plutten,



Min lilla älsklings plutt ligger och sover jämte mig nu :)
Mysigt tycker jag ! Saknar dock min andra lilla skrutt som borde vara här tycker jag, men ibland är det inte som man vill ;) Båda har annat för sig så ! Hoppas på att få träffa dig imorgon.

Kvällen har varit mycket trevlig. Antar att den inte är slut för dom andra än. Men jag som ska upp med plutten imorgon borde sova snart !
Kvällen outfit var min älskade leopard linne/klänning och tights :)
Ätit 3 rätters idag också :) mycket gott.
Till förrätt blev det en röra mamma hade gjort och sallad sen en god macka till det.
Till varmrätt blev det klyftpotatis, kanon gott kött och sallad givetvis.
Till efterrätt blev det glass, hemgjorda maränger och hemgjord jordgubb/hallon sås.
Riktigt gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar