fredag 1 januari 2010

nyårsafton - underbart

ojojoj, vet faktiskt inte vart jag ska börja !
Men en sak som jag är riktigt säker på är att nyårsafton var den bästa på väldigt länge.
Kvällen bestod av: mycket
* Skratt
* Gråt
* dans
* roliga spel
* glada människor
* alkoholhaltiga drycker..
* god mat
* mysiga stunder
* prat
och ännu mer skratt !
Det kunde inte bli bättre !
Milli och jag åkte in till Carro och Andreas runt klockan 1-2 och köpte mat till kvällen :D
Började laga mat och efter ett tag började folket rulla in..
Ante, Andreas, Viktor, Erik, Milli, Jag, Carro och Linda åt mat och spelade spel :D
Begav oss vidare till Kim för att ganska snabbt gå en därifrån.
När tiden var inne skålade vi och gick till torget och träffade massa glada människor :)
Är nog gladast över att jag träffade dig.

Tack för en otroligt bra kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar