tisdag 5 januari 2010

det kallas tidsfördriv. fy !

Fråga mig inte varför jag gör detta.. men jag har verkligen inget annat för mig.

Vem?

Vem sov hos dig senast? Min plutt som ligger brevid mig nu :)
Vem tror du tänker på dig just nu? haha, skapligt svårt att svara på
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Imilia Carlsson & Frida Lundmark
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Erik :P
Vem har du senast ringt? Milli
Vem kommer du aldrig att förlåta? Det vet nog personen själv.

Vad?

Vad får dig att bli rädd? oj, mycket ! folk som man tror att man kan lita på, sen visar de en helt annan sida.
Vad gjorde du i helgen? Åkte i Asbybacken och badade tunna.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Bli ledsen självklart.
Vad har du på dig just nu? Tights, linne, leopard klänning, trosor, bh & strumpor
Vad tänker du på just nu? Att jag borde sova.
Vad för mobiltelefon har du? Samsung touchwiz SGH-F480
Vad är det för färg på din vänstra strumpa? Svart

Är?
Är du snygg? haha, kan jag inte påstå :P
Är du brunett? Japp
Är du orolig för något just nu? Nej inte direkt
Är du lycklig? Det börjar ordna sig, så ja faktiskt !
Är det snyggt med rosa strumpor? vill jag inte påstå
Är du kär? njae, men tycker om en väldigt mycket :)
Är du mysig? klart jag är !
Är det snyggt att vara riktigt smal? Nej men ska ha något att ta i ju !
Är du ensam just nu? nej, min plutt ligger brevid mig i sängen.
Är det soligt ute? Nej, det är mörkt och det snöar.

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? tyvärr ja
Har du blivit sviken av en vän förut? jo det har jag blivit
Har du plattat håret någon gång? haha, dum fråga ! JA
Har du något husdjur? Ja, två katter
Har du gått ner i vikt förut? ja det har jag.
Har du hål i naveln? Nej ;b
Har blåa ögon? Njae
Har du varit i Asien? Nejnej

Vill?
Vill du ha breda höfter? haha, inte överdrivet, vill du ?
Vill du vara smalare? Njae, skapligt nöjd faktiskt !
Vill du ha en hund? skulle inte vara fel, men det räcker med två katter !
Vill du att det ska vara soligt nu? Jatack !
Vill du ha sex just nu? haha, skämtar du ? nej.
Vill du vara singel? njae, beror på den andra personens vilja.
Vill du sova just nu? ska alldeles straxt

Kan?
Kan du cykla fort? ja, vem kan inte ;b
Kan du sminka snyggt? aah, skapligt.
Kan du springa långt? beror på
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? självklart.
Kan du bita dig i tån? haha, aah !
Kan du vara sparsam med pengar? njae, sådär !
Kan du vara utan sex tills du är gift? haha, jadu. Vissa kan vissa inte så är det.

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? så som det är, fast en fond vägg också !
Hur vill du bo? i en jätte fin prydlig lägenhet,
Hur är ditt drömjobb? Det ska vara en hyfsad lön och helst inom kriminalvård !
Hur mår du egentligen? kanon bra ;D
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? oj, haha. Kan säga många saker. Men rolig humor, fin personlighet, omtänksam och snäll
Hur många solglasögon äger du? 3 tror jag
Hur länge ska du vara vaken idag? inte så länge till

Ska?
Ska du sova snart? haha, ja för typ tionde gången :P
Ska du utomlands i år?
Jajemen !
Ska du ha något svart på dig imorgon?
lär jag nog ha
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej?
blåa :)
Ska man va lång eller kort när man är kille?
långt självklart !
Ska du duscha i morgon?
gör jag varje dag så ja.
Ska du köpa något i veckan?
det är nog ganska troligt ja ;)

haha, fyfan vad jag hatar sånt här egentligen ! men tidsfördriv.
Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och somna breve min plutt.

2 kommentarer:

  1. du och jag får ta och resa iväg, långt långt bort snart tycker jag! <3

    SvaraRadera
  2. ja absolut ! det behöver vi båda, du är fantastisk <3

    SvaraRadera