måndag 25 januari 2010

bättre kan det inte bli. eller ?


Slutade veckan med en perfekt helg :)
Haft mycket trevligt.

Fredags; Var först i skolan en sväng, sen träffade jag Bella. Vi var ute och käkade och lite :) Gick och kollade på brors match efter det. Tyvärr förlorade de med 7-8. När slutsignalen gick gick Mjölby in ett mål.
Efter det blev det lite mys med bra vänner :)
Lördag; Sov ut väldigt länge, sen ringde jag till Frida och frågade vad som hände. Hon och Jessica skulle se på film och bara mysa så jag tog mig dit :) En underbar kväll ! Mycket prat och bra filmer. Er trivs jag med. Blev övernattning hos Frida. Du är guld värd sis'.
Söndag; Frida och jag började dagen med att äta GI-frukost. Eftersom hon gör ett projektarbete i skolan där hon provar GI-metoden :) Riktig god frukost tycker jag !
Frida målade min tatuering som jag ska göra snart hoppas jag ;d så otroligt fin blev den !
Traskade ner till ih där min bror skulle spela match med b-laget. Han fick in 4 av 7 mål :) duktigt tycker jag !

Började denna veckan riktigt bara också. Trivs som fisken i vattnet på praktiken !
Träningen gick också hyfsat bra. Men det är ju som vanligt uppstigning vid 05.00 imorgon så det kanske är bäst att sova..
godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar