lördag 9 januari 2010

brabrabra !


Hej !

Har verkligen inte haft tid till att sitta och blogga nu på några dagar.
I torsdags åkte jag skidor med Milli & Ante till kl 3 sen så tränade jag innebandy på kvällen.

Började skolan igår :s det var nog det hemskaste jag varit med om på länge. Fick dock träffa OP09 vilket var jätte roligt. Ska ju gå ut på praktik i 5 veckor nu efter helgen. Börjar på måndag mellan 13-20.30 vilket inte känns jätte lockande eftersom jag missar träningen och det är match på onsdag vilket jag vill vara med på.
Kollade på när bror spelade match igår.. det gick inte jätte bra tyvärr. Men han lyckades få in 1 mål och sen fick han 1 utvisning.
Hyrde film och umgicks med några bra personer på kvällen :) Väldigt trevligt !


Ska åka bort på kalas vid kl 2 så ska duscha och lite nu :)
Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar