torsdag 14 januari 2010

Frida Lundmark - tjejen med ett varmt hjärta


FridaKlaraLinnea säger:
jag vet vem jag är när jag är hos dig!

jag älskar denna tjejen med hela mitt hjärta. Hon gör min dag så mycket bättre. Glad över att jag har henne.
Finns ingen jag kan prata med på samma sätt som med henne. Hon förstår och bryr sig. Hittar inget fel på henne. Så fantastisk som du är borde alla vara, eller nej inte alla men fler :d
Du är så mycket bättre. Så stark och så underbart.

Jag älskar dig sis' , glöm inte bort det<3

4 kommentarer:

  1. liltjejen, nu lipar jag. Tack fantastiska du! Ingen i hela världen är som du, du är som en lillasyster för mig och jag står bakom din rygg i alla lägen. Glöm inte det.
    Jag älskar dig.
    Hjärta.

    SvaraRadera
  2. Det jag säger är sant. Du har ett varmt hjärta och förstår en och finns alltid där. Du gör mig så lycklig tjejen. Lova att alltid finnas där. Min syster <3

    SvaraRadera
  3. Jag lovar. Hjärta dig!

    SvaraRadera