fredag 30 oktober 2009

Längesen nu... känner att det är dags igen

Allt är en stor röra. Precis som när löven från träden hamnar på backen och blir en enda röra. Man vet inte vilka som tillhör vilka tillslut.
Känslorna för dig var visst starkare än vad jag trodde. Du var mer än bara så.
Det kanske är för sent nu, men jag hoppas verkligen jag får chansen att berätta för dig hur jag känner och mår.
Du är trots allt något extra för mig. Och jag vet att du säger desamma men om det betyder lika mycket från din sida som från min än jag osäker på.
Vi hade ju som sagt något som var speciellt och det var så underbart att få komma hem till er och verkligen känna att man kunde trivas där. Lägga sig och titta på tv och bara mysa med dig.. Få dendär mysa godnatt pussen och sen somna i din famn. Det var viktigt för mig.
Med dig kände jag verkligen att jag kunde slappna av och känna lycka. Det är svårt att göra det med någon annan. Jag hoppas du förstår att du har en plats i mitt hjärta ingen annan har.



Dagens Favorit : Susanna Gerhardsson <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar