lördag 3 oktober 2009

Fredag : Skolan var helt underbar :) trivs jätte bra, och klassen verkar kanon !
När mamma och Simon kom hem på eftermiddagen åkte vi upp till Uppsala :)jag körde en bit, och det gick jätte bra :) Mamma och Simon satt bak i bilen hela vägen, skönt att få sitta fram ! Fyfan vilket liv det var där bak !

Det tråkiga med att åka upp hit är att jag inte får träffa min stjärna förens på Torsdag nästa vecka ;o och jag hoppas tiden verkligen går fort tills dess ! För jag tycker verkligen om dig hjärtat, du är fantastisk !

Vi var framme hos farmor och farfar vid 10 tiden :) riktigt underbart att få träffa de, har ju inte sett farfar sen han krockade med motorcykeln. Han ser normal ut nu, och det är skönt ! Natten då vi kom upp till honom när han låt i respirator var hemsk, att se honom helt sönder var han .. Nu ser han ut som min farfar :) och det är skönt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar