söndag 18 oktober 2009

<3


Har haft en underbar helg :) fast jag saknar dig för mycket nu..

I fredags följde jag med Susanna hem efter skolan :) Vi käkade och myste innan alla andra kom !
När de andra väl kom badade vi jacuzzi :D och det var helt fantastiskt :)
Vi åkte in till Eksjö och spelade innebandy vid 10 tiden och kom hem vid 1 tiden. När alla hade bestämt sig var de skulle sova var väl klockan ungefär 6. Kvällen var hur bra som helst, och umgänget var så otroligt bra. Hade inte kunnat vara bättre :)

Vi vaknade vid 9 tiden, var som sagt inte så mycket sömn den natten :) men det gör ingenting när man är med de bästa :D Jag åkte hem runt 12 tiden på dagen och kolla på min kattunge som jag ska få :) Det är så underbart att veta att man ska få en liten kisse till i huset :) Och det är som sagt lite tjafs som namnet, för jag vill att han ska heta Snuffe och mamma, pappa och Simon vill att han ska heta Sigvard (sigge). Blä, det vill jag inte !

På eftermiddagen åkte jag till Susanna för att umgås med de igen :)
När jag kom till Eksjö hämtade Susanna mig med mopeden, och vi åkte och köpte godis till kvällen :) När vi var hemma åkte vi till Bliss. Eftersom ingen visst att jag skulle komma så vart de lite förvånade och det var hur kul som helst :P
Susanna och jag lyckades somna några timmar innan vi skulle kolla på wallander. Vi lyckades nog även somna till filmen med, för jag kommer inte ihåg något !
Vi gick hem till Susanna runt 6 på morgonen, och somnade runt kl 8.
Så idag har jag inte gjort någonting, bara tagit det lugnt :) ska sova snart, är ganska trött som sagt !

Susanna, du är helt fantastisk. Vill ha många fler helger tillsammans med dig :) För jag trivs verkligen ihop med dig ! Favoriten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar