lördag 10 oktober 2009


I Torsdags fick jag träffa hjärtat igen :) efter att han varit i Belgien ! Och det var verkligen hur underbar som helst, massa mys :)
Att somna till dina andetag är det bästa jag vet, du är fantastisk !

Var med Milli igår :) sen kom min lilla skrutt på kvällen !
Har verkligen de bästa tjejerna som finns just nu :) er tycker jag om !
Jag och skrutten kollade på Idol, myste och åt toast :) mumms !

Milli kom runt 12 idag, och Lionelle och Susanna kom hit en sväng :)
Har käkat tacos, kollat på män som hatar kvinnor och skrattat för en vecka :D helt underbart !

Sitter med Milli i soffan just nu :) förhoppningsvis sover hon här ;) Hon är min bästa vän :) <3

Imorgon hoppas jag att jag får umgås med dig hjärtat eller träffa min lilla skrutt som jag inte träffat på jätte länge,.

Men det har varit världens bästa dag iallafall, tack tjejer ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar