måndag 5 oktober 2009

Kom hem från Uppsala igår :) köpte ett par jeans och en tunika på vägen hem ! kanon.

Väl hemma hann jag bara ta en dusch, sen ringde en mysig sak och frågade om jag inte kunde komma och sova där, så självklart gjorde jag det :) och det var helt underbart ! du är den bästa jag vet. helt fantastisk !

Vaknade av att du höll om mig, älskade den känslan ! :)
Nu har du åkt till Belgien tills på Onsdag, men sen får jag träffa dig hela helgen :D och jag längtar efter dina pussar :)

Tagit kort med laget idag, hoppas på att det blev bra ;) vart ingen träning idag, pga att jag inte är helt okej i knät och att jag inte mår riktigt bra.

Men nu ska jag sova, och gå upp tidigt imorgon !
Godnatt, glöm inte ort att just du är min stjärna :$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar