söndag 1 november 2009

;D


Har haft ett så underbart bra lov som det kan bli ;b allt har varit på topp och det blir bara bättre och bättre !

Förutom att min farfar har fått åka in till sjukhuset igen..
fick träffa min stjärna idag, så fantastiskt ! han är den bästa ungen jag vet :D

Lovet har gått så fort, vet inte vart det har tagit vägen.

Iallafall detta har jag gjort

* Varit med världens bästa vän, Susanna :)
* Badat jacuzzi.
* Pratat bort nätter.
* Levt på endast flöt.
* Bowlat.
* Solat :)
* tränat.
* Sing star
* Skrattat igenom nätterna med dig
* Fotograferat.
* Datorn.
* Har näst intill flyttat till Ingarp över en vecka.
* Cyklat
* Varit med min älskade bror
* Många film-mys kvällar
* Saknat dig lite för mycket.
* Shoppat
* fått förklarat att du är en idiot.
* Haft lagfest - man mår som man förtjänar
* lär mig att kärlek är hemsk ;s
* Träffat min favorit unge ;b

Antar att jag inte fått med hälften ens ;d haha !
Men iallafall, detta lov har varit bland det bästa jag haft :)
Tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar