lördag 3 oktober 2009

Mysigt ställe vi käkade på :) bilden är från någon våning upp !
Du ger mig dessa färger.
Höst :D
Vaknade av att min bror pratade i sömnen runt 9 tiden ;o fy på honom ! Mamma, jag, pappa och Simon åkte en sväng och handlade :) jag övningskörde och det gick bra ! När vi kom tillbaka hade mina underbara kusiner kommit :D och det var riktigt kul att se de ! Har saknat de jätte mycket, Justus och Hannele :)
Farmor sa att vi skulle ut och gå en sväng, så det gjorde vi :)
Halvvägs förstod jag vart vi skulle, haha ! Ut och äta skulle vi göra :) eftersom farfar fyller år idag :D ett riktigt stort grattis till honom, jag älskar dig ! :)

Det var förstås 3 rätters vi skulle äta :) fint alltså :D
Och detta vart min mat,riktigt gott var det !
* råraka med sikrom , mumms !
* Röding med potatiskaka och saffransås
* Vit chokladkaka

Justus, farmor, jag och Saija skulle gå och handla efter vi hade ätit, så jag åkte rullstol till affären, vilket inte gick så bra ;D fy vad svag jag är. Saija tog kort på mig lite också , och jag är riktigt nöjd med en bild :)

Ikväll har vi ätit lite paj, spelat kort, pratat med min stjärna och bara umgåtts :)
Imorgon ska vi åka hem, och jag ska övningsköra :D Ska stanna och köpa jacka och skor också :D Synd bara att jag tappat bort mitt bankkort, men har ju en mamma :) och det är inte fel med det :D

Vill ha onsdags natten tillbaka med dig , helt fantastiskt var det :D grr på dig (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar