torsdag 1 oktober 2009


Sov hos min stjärna inatt :) underbart ! allt bli bara bättre och bättre :)
Du är kanon !

Åkte till Tranås vid kl 10 idag, hade alltså sovmorgon länge, och det var riktigt skönt :D
Jag lämnade in nyckeln och alla böcker :) sa hejdå till alla i klassen, fyy :/ kommer sakna er SP1b, ni är fantastiska glöm inte bort det. Har haft en kanon tid tillsammans med er, glöm inte bort det :) och jag tycker om er hur mycket som helst. Så jag hoppas att vi kommer hålla kontakten iallafall ! :)

Åkte hem vid halv 12, så Simon kom ner och hämtade mig i Österbymo :) Sen käkade vi lite, han städade köket och jag strök all tvätt :) duktigt känner jag !
Lyckades även somna när vi skulle kolla på film, så har sovit sen kl 2 till halv 5 ungefär. Men det var skönt.

Ikväll hoppas jag på att få övningsköra lite och sen kommer nog min favorit tjej hit :) Imorgon bli första riktiga dagen i Eksjö :) ska bli kul faktiskt ! klassen verkar helt underbar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar