söndag 23 januari 2011

vetlanda, match, fest och hemmakväll.

oj det är söndag.
jag har inte skrivit något sen i onsdags.., inte bra !
I fredags var jag i Vetlanda och umgicks med sjukt bra folk. Avslutades med en väldigt bra natt också.
Susanna <3
Igår spelade vi match i Husqvarna och tyvärr vart det förlust. Men jag gjorde mål :))))
Efter matchen vart det fest, ohfy de va längesen jag var onykter ;s kändes sådär att vara bakis idag faktiskt.
Har bara tagit det lugnt och slöat idag, ätit pizza, och nu ska jag snart ner och baka bröd tänkte jag :) Så det blir en lugn hemmakväll ikväll tror jag.
Klippte mig ju i torsdags också, kooorthår här va ?
Men ja, jag är nog nöjd faktiskt ! Passar bättre i detta än i långt, det är inte riktigt min grejj.
Men det dampar fortfarande med att lägga upp bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar