söndag 9 januari 2011

en bild säger mer än tusen ord..

igår, sent eller inatt såg jag en bild på dig.
det gjorde ont, jag försökte skratta bort det.
sa för mig själv att den killen är inte värd mina ord längre.
men det är inte lätt.
jag tänkte tillbaka på allt, alla minnen vi har tillsammans.
Bilderna som ligger i låda, det syns att det är finns kärlek mellan oss på bilderna.
senast idag så nämnde jag ditt namn, men jag hatar att göra det.
jag har en bok som jag har skrivit i själv som ingen annan har läst, i den står de minnen vi har gjort tillsammans.
men jag vill inte ha dig tillbaka.

Du är glömd egentligen, det finns inget kvar för dig.
Men ibland går tankarna ur styr, och då kommer du fram vid vissa tillfällen.
Men den där boken, ska jag nog gömma och aldrig ta fram igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar