fredag 7 januari 2011

när jag mår som bäst.






När jag mår som bäst så umgås jag med min älskling.
Min fantastiska lilla prins !
Har tillbringat några dagar med honom denna veckan, och gud jag mår så bra.
När han somnar i min famn, kommer och vill pussas, vill leka eller spela wiiiiiii som vi är bra på.
Men han är tyvärr ingen bebis längre.., han fyller snart tre år. Stor kille men i mina ögon är han min lilla bebis.
Blir så glad när han kan säga mitt namn, eller försöker iallafall.
Han har faktiskt gjort stora framsteg i sitt tal, och jag hoppas det blir bättre.
För han ska inte behöva lida pga att han inte kan prata som en "normal" treåring.
Egentligen är ingen normal, men hans signal mellan hjärnan och tal börjar krypa sig fram.

Älskar dig mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar