onsdag 26 januari 2011

längesen ;s

oj, vad händer.
Jag har ingen tid längre känns det som , men måste börja skärpa till mig !
har gjort ett inlägg på en vecka, inte okej riktigt !
Iallafall, det har inte hänt något speciellt denna vecka. Mer än att vi har haft temadag idag och har det på torsdag och fredag med. Inte gjort ett skit idag, mer än att lyssnat på en komiker, och han var snygg !!!!!!!! mummms.
Var på utvecklingssamtal, kollat solsidan, pratat i telefon x53728 känns det som och ätit gott!
Var ju och fikade med tjejerna igår, och då åt jag en ciabatta med banan och ananas ! helt sjukt så gott det var. Så det har jag levt på två kvällar nu :D galet.

nej, kanske dags att sova snart, är svin trött. Vet inte varför, men imorgon är det sovmorgon iallafall det tycker jag om :))) Vaknade ju som sagt 5 min innan bussen gick idag, bra jennsan!
Imorgon kör i på innebandy, träna tjejerna & skolan. Rätt så bra dag faktiskt. 

gammal jävla bild, hatar att jag inte kan lägga upp nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar