tisdag 21 december 2010

dålig.

jag är jävligt dålig på att uppdatera nu för tiden jag vet.
Men jag har haft lite annat för mig än att sitta här och ruttna faktiskt.
Nu är det snart lov, vi har ju fika och sen kyrkan imorgon med sen är det slut på höstterminen !
Shit, det har gått så fort !
Nästa termin är det inte alls mycket skola eftersom vi har påsklov, praktik, sportlov och sen ledigt hit och dit. Så det känns bra. Snart är tvåan avklarad också :)

Har slagit in lite julklappar idag. Mysigt, Milli har varit här en sväng också.
Och pratat om saker vi ska hitta på nu när vi får lov. Gud vad jag längtar !
Älskade bror med flickvän kommer hem på julafton och ska mysa med oss. Vi ska vara själva iår utan några släktingar och det ska bli skönt. Slippa stress utan bara va!

uppdaterar senare när jag duschat och lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar