tisdag 7 december 2010

Dag 7 - min bästa vän


Alla vet att Imilia är min bästa vän. 
Har känt henne hela livet, eftersom min faster och hennes mamma var bästa kompisar när de var små ändå till gymnasiet så har vi träffats när de har träffats efter det.
Så ja, vi har känt varandra länge. 
Gått i samma klass i 6 år och varit bästa vänner sen dess.
Har haft våra dåliga stunder då vi varit osams som fan, men vi klarar oss inte utan varandra. 
Jag är ingenting utan dig mitt hjärta.
Finns ingen jag kan öppna mitt hjärta för så mycket som jag kan till henne.
Vi pratar om ALLT, och delar det mesta tillsammans.
Vi har gråtit, skrattat, haft fantastiska dagar, tagit MASSA kort, minnen för livet, och gjort massa dumheter tillsammans. HAHA.
Hon är liksom, personen som får mig att gå upp på morgonen.
Hon betyder något enormt mycket för mig.
Och utan henne skulle jag inte ta mig någonstans. 
Ganska sjukt ändå att vi går gymnasiet ihop., det var liksom inte tänkt så från början.
Men så blev det och det har varit jävligt bra. 
Egentligen är vi två väldigt olika personer.
Men vi trivs som fisken i vattnet med varandra.
Älskar dig mitt lilla blyga troll :)

En annan tjej jag träffade när jag började gymnasiet var Susanna.
Vi fann varandra jätte fort och började umgås mycket. 
Det har gått lite i perioder då vi umgåtts. 
Men vi har alltid funnits där för varandra. 
Hon är en tjej som betyder mycket för mig också.
Och imorgon drar vi + grabbarna till Ullared 
sååååå jävla naaajs !
Hon är en toppen tjej som jag alltid har roligt tillsammans med. 
Minnerna med dig i somras och våras kommer jag aldrig glömma bort.
Uppsala, Göteborg, Linköping osv.
Du är bra tjejen, 
Pusssssss
<3

Utan er, skulle jag inte vara den jag var idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar