onsdag 1 december 2010

Dag 01 – Om mig

Första December
Om mig 

Första December och jag ska berätta lite om mig själv.
Jag är en tjej på 17 somrar.
Går Op (omvårnadsprogrammet) i Eksjö, och anledningen till att jag går det programmet är för att jag vill någon gång i mitt liv bli Polis. Vilket är ett mål jag strävar efter.
Jag kommer jobba som personlig assistent åt min kusin som har en funktionsnedsättning när jag gått ur gymnasiet, och kommer då flytta till Uppsala.
Jag spelar innebandy i Tranås Dam A lag, och har spelat i ca 5-6 år tror jag att det är.
Bor tillsammans med mina två underbara föräldrar som heter Birgitta och Jarmo.
Pappa är finsk så jag har lite finneblod i mig ! Alltid något.
Jag umgås med kompisar mest på fritiden eller tränar.
Gillar att fotografera och har alltid haft en dröm om att bli fotograf men har också haft en dröm om att bli polis och det är det jag vill bli.
Jag har fantastiska vänner som gör mina dagar till dom bästa, skulle aldrig klara mig utan er.
Imilia är en speciell vän i mitt liv, hon har varit min bästa kompis i 6 år och jag äskar henne till tusen. 


Min bror som heter Simon som jag skrivit mycket om tidigare här i bloggen bor i Uppsala och jobbar som personlig assistent åt killen jag sen ska ha.
Han flyttade i slutet på sommaren. Det kom som en chock att han skulle flytta, men vi träffas så ofta det går iallafall.
Han är världens bästa bror, bättre går inte att få.
Han har en underbar flickväns om jag umgås mycket med och har väldigt roligt ihop. Hon är som en familjemedlem och syster för mig så vi är riktigt bra vänner vi.

Ja, de va lite om mig. Vet inte vad jag ska berätta mer :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar