lördag 4 december 2010

Dag 3 - Mina föräldara

3 December - och jag ska berätta om mina fina föräldrar

Jag har två helt fantastiska föräldrar.
De har alltid ställt upp för mig och Simon.
Skjusat oss, hämtat oss, fått saker osvosv..
Jag är lyckligt lottad över att ha så underbara föräldrar!
Jag skulle aldrig kunna byta ut dom mot något, för det skulle vara världens största misstag !
Jag vill alltid ha dom i mitt liv, och kunna vända mig till dom om det händer något.
Mamma är en ganska vanlig mamma faktiskt (: Rätt bestämd och envis av sig som typ.. alla andra mammor !
Pappa är nog med en vanlig pappa :) Ger med sig lite lättare än mamma bara ! annars är de lika!
De finns ingen favorit av mamma och pappa, både är lika bra och lika fantastiska!
Det finns ingen som betyder så mycket för mig som vad min familj gör.

Jag älskar dom av hela mitt hjärta.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar