torsdag 2 december 2010

Dag 2 - min första kärlek

Andra December - min första kärlek.

Jag ska berätta om mig första kärlek.
Vilket jag egentligen avskyr att prata om eftersom jag släppt allt.
Men iallafall jag gör ett försök.

Vi träffades på bussen efter att jag hade tränat innebandy.
Det var en som kom fram och frågade honom om han ville ha något och vi började skratta båda två och sen så skrev han till mig på bilddagboken om det var jag som satt i bussen och efter det så höll vi kontakten och pratade under de första månaderna på sommaren.
Killen åkte till USA i 3 veckor och när han kom hem så åkte jag till Frankrike i 10 dagar.
Jag kom hem på min födelsedag, så den 17 Augusti träffades vi och blev tillsammans otroligt fort.
Allt var jätte bra och så !
Vi var tillsammans i 1 år och några veckor.
Men de senaste månaderna så var det till och från.
Vi gjorde allt tillsammans och trivdes jätte bra ihop.
Men saker hände, vilket jag inte kommer gå in på. För det är sånt folk inte behöver veta.
Jag var 15 år när vi träffades och han var 17.
Jag var med på hans student och han var med när jag slutade nian.
Han skaffade lägenhet i Tranås och jag var där jämt ! Vi "bodde" nästan tillsammans, eller nej men vi var jämt med varandra.
Det var min första riktiga kärlek och jag har aldrig varit så förälskad i någon som jag var i honom.
Men de finns någon nu som gör mig varm och glad.

Vi var båda överens om att vi skulle gå skilda vägar, det hade aldrig funkat mellan oss längre. Och det är nog såhär det ska vara. Hade vi varit menade för varnadra så hade vi varit ett par nu, men de är vi inte.
Han har sitt och jag har mitt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar