onsdag 29 september 2010

snart en dag närmare!

Snart är det en dag närmare till helg, great !
Melissa Horn och några tända ljus, och min telefon som plingar ibland gör min kväll perfekt.
Imorgon är det skola som vanligt, åh. Men jag slutar tidigt skönt ! Så efter skolan ska jag sova en stund sen åka och träna på natten, nej men mellan 20.20 till 22.20 liiiite sent, men vafan det får gå. Det är trots allt seriepremiär i helgen som jag sagt innan så det känns som jag behöver träna.
Har orientering på idrotten imorgon, fyfan vad jag hatar det rent ut sagt. Men jag måste vara med för att hålla mitt betyg uppe, vill som sagt inte bli av med det!
Nej, ska lyssna vidare på underbar Melissa Horn, slänga iväg ett godnatt sms och sen sova för imorgon är det inte sovmorgon, tyvärr !

Godnatt ♥

1 kommentar: