måndag 27 september 2010

en extra tanke till dig hjärtat.





Slänger iväg några extra betydelsefulla tankar till denna fantastiska tjej ikväll. Hon behöver det, det vet jag!
En sån underbar tjej förtjänar det något enormt mycket ! Kommer alltid finnas för dig Susanna ♥

Träningen gick skit idag, fyfan så dåligt från min sida.. Men nytta gjorde jag tydligen på matchen igår för idag hade jag sån sjuk träningsvärk så jag tänkte stanna hemma ärligt talat ! hahaha kände mig helt handikappad, shit längesen jag haft sån träningsvärk ! Men det känns faktiskt bra också !
Har ätit och lagt mig i sängen och tänkte faktiskt sova snart, har varit hur trött som helst idag.
Imorgon åker jag kanske till Bellis och sover där, fårse hur jag gör ! Har inte bestämt mig än.
Taggad inför seriepremiären på lördag iallafall, ska bli riktigt roligt :D
Godnatt ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar