torsdag 9 september 2010

-


Ni får nöja er med en riktigt gammal bild, haha !

haha, seriöst. Så sjuka personer det finns, tror de flesta förstår vem jag menar.
Herregud säger jag bara. Men det finns ju personer till allt, så är det ju bara !

Kvällens promenad med Milli blev inte så seriös, behövde skratta av oss och larva oss lite så det blev det istället. Men det gick ju det med :)
Skratt förlänger ju livet som man säger.
Vi har sovmorgon imorgon, så ska lägga mig snart. Sen imorgon åker vi till mina kusiner för hon fyller år. Och Victor kommer också så får somna bredvid honom imorgon, mysigt !
Hoppas att jag snart får åka ner och träffa min nya syssling, ska bli väldigt mysigt :D

Men dags att sova snart tror jag, fårse om jag slänger in ett till inlägg innan jag somnar !

/ J.h♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar